FAQ
Kan jeg købe en opskrift?
Ja! Mine opskrifter kan købes på følgende link via Ravelry:
https://www.ravelry.com/designers/sofia-holck-petersen
Jeg har få opskrifter ude, men der kommer forhåbentligt mange flere meget snart!
Hvor lang tid tager levering?
Da alle varer er håndlavede og sendes direkte fra mig, Kniitslip, en lille virksomhed, kan behandlingstiden tage 3-5 hverdage.
Herefter gælder følgende leveringstider:
Danmark: 1-3 hverdage med DAO eller PostNord
EU: 4-8 hverdage afhængigt af land og fragtfirma
Norge og Island: 4-8 hverdage afhængigt af land og fragtfirma
Du modtager en mail med trackingnummer, så du kan følge pakken hele vejen. Har du spørgsmål undervejs, er du altid velkommen til at kontakte kniitslip@gmail.com.
Sender I uden for Europa og Danmark?
Nej, i øjeblikket sender jeg kun til Danmark, EU-lande samt enkelte nordiske lande uden for EU, nemlig Norge og Island. Lige nu holder jeg det tæt på for at sikre god service og overskuelig levering.
Bemærk venligst, at kunder uden for EU (herunder Norge og Island) kan blive opkrævet told, importafgifter eller andre lokale gebyrer ved levering. Disse omkostninger er modtagerens ansvar og er ikke inkluderet i fragtomkostningen ved betaling.
Er du i tvivl om, hvorvidt vi leverer til dit land, er du meget velkommen til at kontakte mig på kniitslip@gmail.com inden du afgiver din ordre.
Hvad gør jeg, hvis jeg vil retunere noget?
Du har 14 dages returret fra den dag, du modtager din ordre. Hvis du ønsker at returnere, skal du sende en mail til mig på kniitslip@gmail.com med dit ordrenummer og årsag til returneringen. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Returforsendelse betales af køber. Læs retur- og refusionspolitikken igennem.
For at være kvalificeret til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt, have mærke på og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis/faktura.
Hvordan aflyser jeg min ordre?
Hvis du vil annullere din ordre, så skriv hurtigst muligt til mig på kniitslip@gmail.com. Hvis jeg ikke allerede har sendt pakken afsted, kan jeg nemt annullere den og refundere beløbet. Hvis ordren allerede er afsendt, gælder reglerne for returnering i stedet.
Fandt du ikke dit svar?
Jeg vil meget gerne hjælpe med at svare på alle dine spørgsmål. Tryk for knappen nedeunder for at se kontaktformularen.